🟠 Kiedy – 25.11 (Poniedziałek)
🟠
O której – 11:00-19:00
🟠 Przewidujemy ok. 2h na każdego „wystawcę” . Jednocześnie może wystawiać się kilka osób.
Przy rezerwacji miejsca prosimy o informację o przewidywanych godzinach przyjścia 🙂
🟠
Zgłoszenia trwają do 23.11.2024 włącznie.

Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest wykupienie biletu wstępu w wysokość 10 zł za osobę dorosłą i ewentualnego biletu wstępu dla dziecka.

Celem „Wymianki” jest sprzedaż lub wymiana przedmiotów przyniesionych przez uczestników: ubrań, zabawek, książek i roślin. Wszystkie produkty muszą być przyjazne dzieciom – regulamin „Wyminaki” poniżej.

Dane do przelewu:
HULTAJKA A. POPŁAWSKA, M. ZIELIŃSKA SPÓŁKA JAWNA
FLORIAŃSKA, 6 LOK. U10/3, 03-707 WARSZAWA,
48 1050 1025 1000 0092 9220 5987

W tytule przelewu należy wpisać WYMIANKA, imię i nazwisko osoby biorącej udział.

📩 KLIKNIJ, aby się zapisać 📩

REGULAMIN JESIENNEJ WYMIANKI 

1.      WYMIANKA odbędzie się 25.11.2024r. (poniedziałek) w godz. 11.00-19.00 w Bawialni Hultajka przy ul Floriańskiej 6 

2.      Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest wykupienie biletu wstępu w wysokość 10 zł za osobę dorosłą i ewentualnego biletu wstępu dla dziecka 

3.      Celem „Wymianki” jest sprzedaż lub wymiana przedmiotów przyniesionych przez uczestników: ubrań, zabawek, książek i roślin. Wszystkie produkty muszą być przyjazne dzieciom. Sprzedaż może być dokonana za kwotę ustaloną między stronami, warunki wymian również ustalają strony. Bawialnia nie ingeruje w przebieg wymian. 

4.      Uczestnik Wymianki oświadcza, że przedmioty wystawiane na wymianę lub sprzedaż są jego własnością. 

5.      Uczestnik zobowiązuje się do przygotowania schludnego stanowiska. Sprzedawane/oddawane rzeczy powinny być czyste i w dobrym stanie. 

6.      Niedozwolone jest wystawianie rzeczy pochodzących z nielegalnych źródeł, brudnych, zniszczonych. 

7.      Organizator zapewnia w ramach stoiska wystawienniczego max. 1 stół + 1 krzesło. Maksymalna powierzchnia jednego stoiska to 1 m. 

8.      Organizator Wydarzenia nie ponosi odpowiedzialności za zawarte transakcje. 

9.      Aby zgłosić chęć udziału w szafingu należy przesłać zgłoszenie na stronie hultajka.pl/warsztaty. Zgłoszenia trwają do 23.11.2024 włącznie. 

10.   O udziale w Szafingu decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator dysponuje ograniczoną ilością miejsca, po jego wyczerpaniu kolejne zgłoszenia nie będą przyjmowane. 

11.   Organizator zastrzega sobie prawo do utrwalania i wykorzystania wizerunku Uczestników w celu publikacji relacji z Wydarzenia w Mediach Społecznościowych. 

12.   Udział w Wydarzeniu oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 

13.   Organizator zastrzega sobie prawo do zgłoszenia zastrzeżeń wobec wystawionych przedmiotów, wystawca zobowiązany jest do ich usunięcia w przypadku nie stosowania się do regulaminu. 

14.   W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyduje Organizator.