REGULAMIN JESIENNEJ WYMIANKI
1. WYMIANKA odbędzie się 25.11.2024r. (poniedziałek) w godz. 11.00-19.00 w Bawialni Hultajka przy ul Floriańskiej 6
2. Warunkiem udziału w Wydarzeniu jest wykupienie biletu wstępu w wysokość 10 zł za osobę dorosłą i ewentualnego biletu wstępu dla dziecka
3. Celem „Wymianki” jest sprzedaż lub wymiana przedmiotów przyniesionych przez uczestników: ubrań, zabawek, książek i roślin. Wszystkie produkty muszą być przyjazne dzieciom. Sprzedaż może być dokonana za kwotę ustaloną między stronami, warunki wymian również ustalają strony. Bawialnia nie ingeruje w przebieg wymian.
4. Uczestnik Wymianki oświadcza, że przedmioty wystawiane na wymianę lub sprzedaż są jego własnością.
5. Uczestnik zobowiązuje się do przygotowania schludnego stanowiska. Sprzedawane/oddawane rzeczy powinny być czyste i w dobrym stanie.
6. Niedozwolone jest wystawianie rzeczy pochodzących z nielegalnych źródeł, brudnych, zniszczonych.
7. Organizator zapewnia w ramach stoiska wystawienniczego max. 1 stół + 1 krzesło. Maksymalna powierzchnia jednego stoiska to 1 m.
8. Organizator Wydarzenia nie ponosi odpowiedzialności za zawarte transakcje.
9. Aby zgłosić chęć udziału w szafingu należy przesłać zgłoszenie na stronie hultajka.pl/warsztaty. Zgłoszenia trwają do 23.11.2024 włącznie.
10. O udziale w Szafingu decyduje kolejność zgłoszeń. Organizator dysponuje ograniczoną ilością miejsca, po jego wyczerpaniu kolejne zgłoszenia nie będą przyjmowane.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do utrwalania i wykorzystania wizerunku Uczestników w celu publikacji relacji z Wydarzenia w Mediach Społecznościowych.
12. Udział w Wydarzeniu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
13. Organizator zastrzega sobie prawo do zgłoszenia zastrzeżeń wobec wystawionych przedmiotów, wystawca zobowiązany jest do ich usunięcia w przypadku nie stosowania się do regulaminu.
14. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyduje Organizator.